Każdego dnia w tysiącach głów pojawia się myśl: A może by tak wypozycjonować własną stronę w Internecie? Wiele osób nie bojąc się tego wyzwania, zaczyna poszerzać swoją wiedzę dotyczącą SEO, by w efekcie móc tego samodzielnie dokonać. Choć w wielu przypadkach jest to droga przez mękę, to i tak warto spróbować na nią wejść. Chociażby dlatego, by potem docenić pracę agencji SEO, której zlecimy tę robotę.

Niestety prawda jest taka, że dobrze przeprowadzone działania pozycjonujące wymagają posiadania szerokiej wiedzy, doświadczenia, a także pracy często wielu osób. Wypromowanie strony może zająć dziesiątki, a nawet setki godzin, więc jeśli chcesz to zrobić sam, to najlepiej zrezygnuj z wszystkich dotychczasowych obowiązków i życia prywatnego.

Oczywiście piszę to z wielkim przymrużeniem oka, ponieważ mam na myśli przypadki, w których owe pozycjonowanie ma dać perfekcyjny, a nie jakikolwiek efekt. Konkrety? Idealnie wypozycjonowana strona to osiągnięcie następujących wyników: pierwsza piątka lub maksymalnie pierwsza dziesiątka wyników w Google dla konkretnych słów kluczowych.

seo1

Pozycjonowanie stron internetowych czy reklamy?

Musisz wiedzieć, że wpisując jakiekolwiek hasło do wyszukiwarki Google, pojawią Ci się dwa rodzaje wyników. Pierwszy to wyniki organiczne, czyli powstałe na skutek działań SEO, a drugi to wyniki nieorganiczne, czyli reklamy PCC (Pay Per Click – płatne za każde kliknięcie).

W przypadku działań SEO, wszystkie koszty jakie ponieśliśmy na przykład korzystając z usług profesjonalnej agencji SEO, dają wyraźne i trwałe rezultaty. Podnosimy realną pozycję naszej strony, nie płacąc za zwykłe kliknięcia. W przypadku reklam PCC płacimy za to, że ktoś zainteresował się naszą stroną i ją odwiedził po tym, jak zobaczył wspomnianą reklamę w Google. Który z tych sposobów jest lepszy? Wszystko zależy od konkretnego przypadku, ale jeśli zależy nam na uzyskaniu jak najlepszego wyniku, to warto zainwestować w obydwa. Dowiedź się więcej o pozycjonowaniu na stronie http://promotraffic.pl/pozycjonowanie-stron/

seo2

Pierwszym zadaniem, jak Cię czeka przed rozpoczęciem działań związanych z pozycjonowaniem, jest ustalenie pewnej strategii działania. Bez względu na to, czy interesuje Cię pozycjonowanie sklepu internetowego, portalu, bloga czy wizytówki firmy. W każdym z tych przypadków najważniejszy jest dobry plan, który będzie sukcesywnie kontrolowany i zmieniany w zależności od otrzymywanych wyników.