Menadżerowie zarządzający hotelem często zastanawiają się, co zrobić, by jeszcze bardziej dopieścić swoich gości. W końcu największą wartością są stali klienci, którzy nie tylko chętnie powracają do danego hotelu, ale również dobrowolnie szerzą dobry PR wśród swoich znajomych.

Jednym ze sposobów może być zatrudnienie większej ilości pracowników, ponieważ to zapewni szybszą obsługę czyli efektywniejsze zaspokajanie potrzeb klientów. Niestety nie zawsze jest to możliwe. Na przykład ze względu na braki kadrowe czy zbyt wysokie koszty.

Zdecydowanie lepszym pomysłem byłoby oddanie w ręce gości jakiegoś urządzenia, które zatroszczy się o ich komfort, a także spełni wszelkie oczekiwania i błyskawicznie zareaguje na ich potrzeby. Czy to jest w ogóle możliwe?

Nowoczesna aplikacja do obsługi hotelu

Okazuje się, że tak. Tym urządzeniem jest system zarządzania automatyką pokoju hotelowego, który ma formę aplikacji dostępnej na przykład na tabletach umieszczanych w pokojach. Pozwala nie tylko szybko skontaktować się z obsługą hotelową, by błyskawicznie zamówić posiłek do pokoju lub usługę sprzątania. Jego możliwości są o wiele szersze.

apka7

System Ilumio Valet to nowoczesna aplikacja, której głównym celem jest zwiększenie poczucia komfortu u gości hotelowych, co bezpośrednio wpływa na poziom zadowolenia z usług hotelowych. Dodatkowo aplikacja ma usprawnić kontakt na linii gość – obsługa, co nie tylko usprawnia pracę całego hotelu, ale również znacząco wpływa na jego koszty. Dzięki Ilumio Valet koszty operacyjne hotelu są zoptymalizowane.

W aplikacji Ilumio Valet można zamówić wszelkie usługi typu room service. Dodatkowo istnieje możliwość porozmawiania na przykład z recepcją, zamówienia biletów, skorzystania z Internetu, sprawdzenia prognozy pogody czy nawet przełączenia kanałów w telewizorze. Ilumio Valet działa również jak substytut ręki gościa. Pozwala na opuszczenie rolety, zgaszenie światła czy włączenie klimatyzacji bez wychodzenia z lóżka.

Ilość możliwości jakie daje ta aplikacja wpływa na to, że goście hotelowi, którzy dopiero po raz pierwszy się z nią spotykają, są bardzo pozytywnie zaskoczeni. Dzięki temu wynoszą bardzo dobre wrażenia z pobytu w hotelu. Czują się dopieszczeni, ekspresowo obsłużeni oraz mają poczucie, że wypoczywali w bardzo luksusowym i nowoczesnym miejscu. Czy może być coś bardziej wartościowego dla właściciela hotelu?